Een storing aan de vaatwasmachine is erg vervelend. Men staat er vaak niet bij stil, maar een vaatwasmachine is een kritiek apparaat in de professionele keuken. Daar is HOBART zich ter dege van bewust en daarom staan onze monteurs 7 dagen per week klaar. Door de landelijke spreiding van onze servicemonteurs kunnen wij minimale responsetijden garanderen.
De monteur is volledig op de hoogte van onze vaatwasapparatuur bij u op locatie. Hij wordt daarbij ondersteund door de Field Assist software op zijn lap-top. De hele (onderhouds)historie van uw apparatuur is dus direct zichtbaar.
HOBART werkt vooral preventief. Met onze serviceprogramma's zorgt HOBART ervoor dat uw vaatwasmachine altijd in topconditie is en een storing voorkomen wordt. Meer weten over onze service en onderhoudsprogramma's, lees dan verder:
Liever een bericht sturen? Gebruik onderstaand formulier om uw reparatieaanvraag gemakkelijk naar ons door te sturen.
Let op, berichten worden alleen tijdens kantooruren gelezen. Heeft u een reparatie die spoed heeft, neemt u dan telefonisch contact met ons op. Dat kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.